Rozhovor: Studio SCS Software o náklaďácích a dalších radostech

Otázek a odpovědí není nikdo dost.

Po reportáží ze slavného českého studia SCS Software, ve které jsme shrnuli základní historii a podívali se díky naší fotogalerii a video prohlídce přímo do moderních prostor tohoto slavného studia, tu následuje zmiňovaný druhý článek. Na řadu přichází trojice video rozhovorů s vývojáři, avšak každý je zaměřen jiným směrem. Nezdržujme tedy a pojďme si krátce jednotlivé rozhovory představit. 

IMG_20180308_120017.jpg

První otázky byly kladeny na komunitního manažera Dana Němce, který mě studiem provedl. Zaměřili jsme se spíše na všeobecné otázky ke studiu, jako je historie, která je doplněna o další informace. Dále jakými úspěchy/oceněními se může studio pochlubit, vize studia či jednotlivých titulů do budoucna. A mají-li vlastně v rámci kamionových simulátorů nějakou konkurenci, které by se měli bát, či jim dokonce už šlapala na paty? U tohoto rozhovoru bych se rád osobně omluvil za horší obraz z důvodu špatného umístění kamery. 

V našem druhém rozhovoru si popovídáme rovnou s dvojicí zaměstnanců, a to vehiklářem Hynkem Svatošem a ve druhé části opět s Danem. Tentokrát se vrhneme přímo na otázky od vás milovníků a fanoušků ETS 2/ATS. Celkem jsme dali dohromady 17 otázek, a to od těch často kladených jako "jaké přidáte nové kamiony, kdy a co budou obsahovat nová DLC, autobusy a jiné". Avšak našly se i zajímavé otázky, jako "pokročilé ovládání tahače a nebo elektrokamiony". Jednou větou se v tomto rozhovoru budeme snažit vyždímat z Hynka a Dana co nejvíce novinek.

Pojďme přejít ke slibovanému a v naší reportáži neodhalenému třetímu rozhovoru. Chvíle napětí? Ne, nebudeme vás napínat. Závěrečné povídání ukončíme s nejvýznamnější osobou studia, a to spoluzakladatelem a výkonným ředitelem Pavlem Šeborem, který si pro nás vyhradil necelých čtyřicet minut, což jsem ani já osobně opravdu nečekal. Panu Šeborovi jsme položili mix otázek z prvního a druhého rozhovoru. Tedy těch všeobecných a fanouškovských. Avšak první otázka cílila na zrod názvu SCS Software, která ani v jednom z dvojice předešlých nepadla. Opět jsme se zeptali na historii, jelikož kdo významnější by nám mohl o historii popovídat a říct různé zajímavosti, než jeden ze samotných spoluzakladatelů. 

Snad jsme vás dostatečně navnadili a základně informovali o jednotlivých rozhovorech. Holt vám nemůžeme doporučit nic lepšího, než bez otálení si je pustit, ať jste nebo nejste fanoušky těchto simulátorů, jelikož se v nich bavíme i celkově o české herní scéně a dalších zajímavých tématech, jako je spolupráce mezi vývojáři a samotnými firmami značek Man, Mercedes...

Na závěr bych chtěl velice poděkovat Danovi Němcovi za zprostředkování návštěvy a věnování se mi po dobu necelých čtyř hodin ve studiu. Jsme malá země, která umí velké zázraky, ať už jde o naši hokejovou historii, Ester Ledeckou na letošní Olympiádě, ale i v herním průmyslu jsme na počet obyvatel v naší republice špičkou, a tato firma je jednou z těch největších a nejúspěšnějších k reprezentaci. 

Diskuze (2) Další článek: Spider-Man: v rouše pavoučím

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,